תוכן ענינים
  1. המדריך איך לבחור מזוודה, כולל מזוודות מומלצות 2024
  2. צרכי הנסיעה שלכם
  3. אל תשכחו את הסגנון
  4. לאילו תכונות נוספות עליי לשים לב בקניית מזוודות?
  5. מזוודות מומלצות 2024
  6. מזוודות קטנות - טרולי עליה למטוס
  7. הצבע הכי שיקי טרולי עלייה למטוס קשיח בצבע רוז גולד 20 אינטש TORRINO SWISS
  8. קלת המשקל מזוודה גדולה קלת משקל מתרחבת "28 SWISS NDK
  9. המזוודה לילדים מזוודת ילדים קטנה קלת משקל לעלייה למטוס Samsonite Dream Rider
  10. ההרפתקנית תיק גלגלים רצועות גב טרולי 61 ס''מ Outdoor Base Camp
  11. החכמה ביותר מזוודה חכמה הגדולה 29' אינץ' דגם NEO עם האפליקציה לנסיעה נכונה ובטוחה מבית Rollink

המדריך איך לבחור מזוודה, כולל מזוודות מומלצות 2024

המדריך איך לבחור מזוודה, כולל מזוודות מומלצות 2024

עד כמה שזה נפלא, טיולים יכולים להיות מלחיצים. אחת הדרכים הבטוחות להפחית את הדרמה בזמן הנסיעה היא להבטיח שאתם משתמשים במזוודות הנסיעה הטובות ביותר עבור הצרכים שלכם. בדרך כלל מזוודה או טרולי עם ארבעה גלגלים הם הבחירה הראשונה שלכם כשאתם קונים מזוודה חדשה. מזוודות עם ארבעה גלגלים אלו מכונות לעתים קרובות מזוודות ספינרים ובדרך כלל יש להם ארבעה גלגלים קטנים. בעוד שגם המזוודות הטובות ביותר שהן לא על 4 גלגלים, יכולות להתמודד עם משיכתן לאורך סוגים שונים של קרקע, מזוודות ספינרים עם ארבעה גלגלים בדרך כלל קלות יותר לתמרון על רצפות חלקות, כמו אלו בשדה התעופה ועל מדרכות עקלקלות. גלגלים נוטים להיות עשויים מגומי או פלסטיק. ייתכן שתמצאו שגלגלי פלסטיק חלולים מרעישים בעת משיכה על קרקע גסה.

אז איך לבחור מזוודה לצרכים שלכם? המדריך הבא יסייע לך בבחירת מזוודות מומלצות לבחירת המטען המושלם לטיול הבא שלכם ב-2024.

צרכי הנסיעה שלכם:

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא סוג הטיול אליו אתם יוצאים. האם תצאו לטיול בחו"ל של יותר משבוע ואתם צריכים הרבה פריטים איתכם או סתם יוצאים לחופשת סוף שבוע ואתם מחפשים רק טרולי מומלץ?כך תוכלו לקבוע את גודל וסוג המטען שאתם צריכים. אם אתם טסים, שימו לב שחברת התעופה תטיל הגבלות כבודה על גודל הממזוודה והמשקל. בדקו את תנאי העליה למטוס בחברה איתה אתם טסים כמו מה מותר להעלות למטוס, כמה מזוודות מותר לקחת לטיסה, האם מותר רק מזוודה קטנה, האם משקל מזוודה 15 קילו לעליה למטוס יספיק לכם או שיש אפשרות ליותר.

אל תשכחו את הסגנון:

אמנם פונקציונליות חשובה, אבל אתם גם רוצים מזוודה שתשקף את הסגנון האישי שלכם. המזוודות מגיעות במגוון צבעים ועיצובים. יש כמה דברים שכדאי לזכור בעת בחירת צבע. מטען נגרר לאורך הקרקע, נזרק למסוע ונדחף לתוך תא המטען. צבע כהה יותר כמו שחור או כחול כהה יעזור לשמור על מראה המטען שלך יפה יותר למשך זמן רב יותר.

עם זאת, כדאי לזכור שצבעים כהים וניטרליים הם גם בדרך כלל הפופולריים ביותר. אם התיק שלכם נראה כמו התיק של כולם, לפעמים יהיה הרבה יותר קשה לזהות אותו בעת איסוף המטען או הרבה יותר קל להתבלבל איתו עם תיק של מישהו אחר. צבע ייחודי או אולי אביזר מזהה ומיוחד כמו סרט, יאפשר לך לזהות ביתר קלות את התיק שלך.

לאילו תכונות נוספות עליי לשים לב בקניית מזוודות?

לאחר שהחלטתם על סוג כללי של מטען, אתם עלולים להיות מוצפים באפשרויות. כמה תכונות נוספות שתוכלו לקחת בחשבון בעת בחירת מזוודות: שני גלגלים או ארבעה גלגלים, מטעני USB, כיסים חיצוניים/פנימיים, מנעולים באישור TSA, ידיות נוחות, רוכסנים חזקים.

מזוודות מומלצות 2024

מזוודות קטנות - טרולי עליה למטוס

מזוודות אלו נועדו לעמוד במגבלות הגודל של כבודת יד במטוסים. המזוודות בדרך כלל קטנות יותר מסוגי מזוודות אחרים ואולי לא יוכלו להחזיק כל כך הרבה דברים. עם זאת, הם נוחים למטיילים שרוצים להימנע מבדיקת המזוודות שלהם ולמנוע את הסיכון לאיבוד או פגום של תיקים. בגלל הדרישה הגבוהה נראה שקיימים טרולי עליה למטוס במבצע במשך רוב עונות השנה.

הצבע הכי שיקי: טרולי עלייה למטוס קשיח בצבע רוז גולד 20 אינטש TORRINO SWISS

טרולי עלייה למטוס מומלץ במיוחד שייך לחברת TORRINO SWISS. הטרולי מיוצר מחומר ABS קשיח, גמיש וקל משקל, ידית טרולי טלסקופית עם כפתור לחיצה, גלגלי סיליקון עבים רב כיווניים (ספינר 360 מעלות), ידיות עליונה, מנעול קומבינציה לנעילת הרוכסנים, רוכסן ניילון קל לפתיחה/ סגירה.תא רוכסן פנימי לחלוקה מסודרת. רצועות פנימיות להידוק תכולת המזוודה. אחסון - ארוז אחת בתוך השניה לחיסכון במקום. מימדים חיצוניים כולל גלגלים: מזוודה קטנה 20 אינטש 55X40X20 ס"מ/נפח כ- 55 ליטר. משקל 2.6 ק"ג.

טרולי עלייה למטוס רוז גולד 20 אינטש TORRINO SWISS
יתרונות
-קלה
-מחזיקה מעמד זמן רב
-נוחה לניווט
חסרונות
-נשרטת בקלות
-לא כולם יתחברו לצבע
₪249
AZRIELI

קלת המשקל: מזוודה גדולה קלת משקל מתרחבת "28 SWISS NDK

מזוודה גדולה מתרחבת 4 גלגלים SWISS NDK ,קלת משקל וחזקה ,עשויה פוליאסטר 900D בצפיפות גבוהה, 4 גלגלים כפולים  איכותיים לנסיעה חלקה - 360 ספינר, ידית נשלפת יוקרתית מאלומיניום עם כפתור לחיצה, 2 ידיות נוחות לנשיאה.  מידות כולל גלגלים :גובה 77 * רוחב 47 * עומק 28 / 32 ס"מ בהרחבה. נפח : 110 ליטר. משקל: 3.5 ק"ג.

מזוודה "28 SWISS NDK
יתרונות
-כיסים פנימיים לחלוקה נוחה של התכולה הפנימית, כיסים חיצוניים עם רוכסן לגישה מהירה ונוחה
-אפשרות הרחבה ב - 25% נוספים בעת הצורך.
חסרונות
-ממדי המזוודה עשויים לא להיות תואמים להגבלות הגודל של כל חברות התעופה.
₪455
TIK4U

המזוודה לילדים: מזוודת ילדים קטנה קלת משקל לעלייה למטוס Samsonite Dream Rider

מזוודות לילדים יכולים להיות מאוד מועילים עבורכם ועבור הילד או הילדה שלכם. המזוודה כוללת רצועה הניתנת לחיבור בצד אחד כדי למשוך את הילד על המזוודה או בשני הצדדים על מנת לשאת את המזוודה על הכתף.עשויה פוליפרופילן מסיבי וקשיח העומד בתלאות הדרך. 4 גלגלי סיליקון, רצועה ארוכה ניתנת לניתוק לגרירת המזוודה או לתלייה על הכתף

רצועות הידוק פנימיות לקיבוע תכולת המזוודה, 2 ידיות בד בקדמת המזוודה לאחיזת הילד. המזוודה מחולקת ל2 מחיצות. מידות: 39 * 50 * 21 ס"מ. נפח: 25 ליטר. משקל: 1.8 ק"ג בלבד.

בדיוק מה שהילדים רוצים וצריכים לחופשה הבאה.

מזוודת ילדים Samsonite Dream Rider
יתרונות
-מגיעה במגוון צבעים וציורים
-המזוודה מעוצבת לילדים בגודל תקני לעליה למטוס.
-ניתנת לרכיבה על ידי הילדים.
חסרונות
-לא מצאנו
₪449
TIK4U

ההרפתקנית: תיק גלגלים רצועות גב טרולי 61 ס''מ Outdoor Base Camp

תיק נסיעות או טיולים חזק מבית אאוטדור. התיק מניילון באליסטי 1200D חזק ועמיד במים, תא ראשי גדול עם פתיחה רחבה ונוחה לאריזה או פריקה, רצועות כיווץ פנימיות לשמירה על סדר פנימי, 2 כיסים חיצוניים וכיס עליון לחפצים קטנים, 3 ידיות נשיאה להעמסה נוחה והרמה, ידית נשלפת טלסקופית מאלומיניום, מערכת רצועות גב נסתרת, מרופדת, עם רוכסן. מידות: 61 * 23 * 23 ס"מ. נפח: 65 ליטר. משקל: 3.8 ק"ג.

תיק גלגלים רצועות גב טרולי 61 ס'מ Outdoor Base Camp
יתרונות
-עמיד במים
-חזק ועמיד
חסרונות
-מעט כבדה
-הבד יכול להתלכלך מהר
₪565
TIK4U

החכמה ביותר: מזוודה חכמה הגדולה 29' אינץ' דגם NEO עם האפליקציה לנסיעה נכונה ובטוחה מבית Rollink

המזוודה מצוידת קופסא זעירה חכמה ותקנית ע"פ רשויות ביטחון התעופה בעולם, אשר מאפשר חיבור של המזוודה לאפליקציה ייעודית. באפליקציה ניתן לבצע מספר פעולות אשר הופכות את הנסיעה לנוחה, בטוחה וחכמה יותר. מזוודה קשיחה וסופר איכותית המיוצרת בתהליכי הייצור המתקדמים ביותר בתעשיית המזוודות. היחידה שמגיעה עם אפליקציה ייעודית המאפשרת לשקול, לנעול, לפתוח ולקבל התראות על גניבה, שכחה והתקרבות על גבי המסוע. מידות: 76x51x31 ס"מ. קיבולת של 115 ליטרים. קלה: רק 4.5 ק"ג.

מזוודה NEO מבית Rollink
יתרונות
-קלה לנשיאה: 4 גלגלי סיליקון עם מסבים איכותיים לתנועה קלה ב 360 מעלות.
-ארגונומית: ידיות אחיזה מרופדות לנוחות גם במשקלים גבוהים.
-פרקטית: חלוקה ארגונומית חכמה הכוללת סגירה הרמטית של שני חלקי המזוודה.
-חכמה: מתחברת לאפליקציה ייעודית לנסיעה חכמה יותר.
-חזקה: גוף קשיח עשוי פוליקרבונט טהור עמיד לשריטות ושברים.
חסרונות
-לא ניתן בעזרת האפליקציה לאתר את המזוודה במידה והיא נאבדה.
-עלולה להיות קשה לתפעול לאנשים לא טכנולוגיים.
₪1,299
גאדג'ט ליין

בסופו של דבר, בחירת המזוודות המתאימה לכם ולסוג הטיול שלכם תלוי בהעדפותיכם האישיות. עם כל כך הרבה סוגי מזוודות בחוץ, השתמשו במדריך זה כדי לחשוב על כל אפשרות ולהחליט מה הכי יתאים לצרכים שלכם.